loading...
بـــــــــی خیِـــال دنـــیا هر جوری که هـــس

****اصن یه وضی****

 

دزده امده خونمون پسته هامونو برداشته سوار پرایدمون شده رفته 

الان بابام تو بیمارستانه!!!...

اصن یه وضی

 

****اصن یه وضی****

 

یه دختر  خاله دارم به زور 4 سالشه 12 سال تفاوت سنی داریم ساعت

5صبح اومده میگه یا پا میشی یا تو چشات جیش میکنم..

عاقا اصن یه وضی!!!!

 

****اصن یه وضی****

 

منتظر تاکسی بود،یه تاکسی اومده،راننده می پرسه کجا میری،

بهش گفتم میخوام تو افق محو شم گفت پول خرد داری!!!

اصن ی وضی

 

****اصن یه وضی****

 

پسر خالم سه سالشه بهش میگم ماهیای خواهرت مردن؟؟

گفت آله از بس بهشون آب داد ملدن!!!

اصن یه وضی

****اصن یه وضی****

 

به داداشم میگم اگه من مردم چیکار میکنی؟؟ میگه خیالت راحت فیس بوکتو خودم

به روز میکنم...داداشا هم اصن یه وضی شدن.

 

****اصن یه وضی****

 

معلم:بچه ها حداقل ریاضی رو برای شمردن پولاتون یاد بگیرید.

دانش آموز:من یه وکیل میگیرم تا پولامو بشماره.

معلم:اگه وکیله کلاه سرت گذاشت چی؟

دانش آموز:یه جاسوس هم برای وکیلم استخدام میکنم..!!!

اصن یه وضی

 

****اصن یه وضی****

 

پسره ترم دوم دانشگاهه نه کار درستی داره نه تیپ و قیافه ای بعد با اعتماد 

ب نفس تمام از استادش خواستگاری میکنه و جواب مثبتم میخواد!!!!..

اصن یه وضی

 

****اصن یه وضی****

 

تو جاده بین راه رفتم دستشویی داخلش نوشته بود اینجا 

آخر خطه چه بخوای چه نخوای باید بکشی پایین..

اصن یه وضی بود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط B to ch در تاریخ 1392/07/22 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

خعليييييييييييييييييييي مسخرررررههههه بود ولي كلا وب بإحالي دارين شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : باعث افتخاره


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 79
  • بازدید کلی : 5,582
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد فال حافظ
    عنوان تبلیغات شما
    محل قرار گیری تبلیغات شما
    محل قرار گیری تبلیغات شما
    محل قرار گیری تبلیغات شما

    آپلود عكس

    آپلود عكس